Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová doporučení pro porodnice na základě dotazníkového šetření zkoumajícího preference rodiček
Kuželová, Adéla ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Pařízek, Antonín (oponent)
Cílem diplomové práce je utvořit marketingová doporučení pro porodnice. Marketingová doporučení mají podobu marketingových mixů, které jsou navrženy pro jednotlivé odkryté segmenty. Teoretická část diplomové práce uvádí, proč by měl být marketing do porodnic implementován v současnosti. Vysvětluje důvody, proč na oblast porodnictví aplikuji marketing služeb. Dále popisuje specifika marketingu služeb, proces segmentace, targeting a positioning a na závěr teoretické části je uvedena charakteristika marketingového mixu voblasti služeb. Aplikační část diplomové práce je založena na písemném dotazníkovém šetření. Na základě výsledků šetření je proveden proces segmentace pomocí statistického programu IBM SPSS Statistics verze 21.0. Výsledkem segmentace je nalezení tří segmentů, které vykazují podobné charakteristiky. Vrámci targetingu je stanovena atraktivita odhalených segmentů. Marketingová doporučení, která popisují službu, kterou by měly porodnice poskytovat, jsou doplněna o sociální status zákaznic, které se zúčastnily výzkumu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.